دقیقاً چه چیزی یک نام تجاری را در یک تایپ استاندارد و عظیم توزیع شده از یک  لوگو مناسب برای خانواده جدا می کند؟ یکی از آنها عمومی و اساساً بی فایده است ، در حالی که دیگری اثرگذار ، به یادماندنی ، ماهرانه ساخته شده و اغلب بسیار گران قیمت از سفارش طراحی لوگو است.

به زبان ساده ، یکی از آنها چیزی نیست ، دیگری چیزی استگرفتن از نقطه A به نقطه B یکی از رایج ترین و دشوارترین کارهایی است که یک طراح گرافیک با آن روبرو استچگونه آن را انجام دهید؟

Helvetica  بهترین درس ممکن را ارائه می دهددر سال 1957 توسط طراحان نوع سوئیس Max Miedinger و Eduard Hoffmann توسعه یافت ، Helvetica چنان كیفیت متنوعی است كه تقریباً در همه جا طراحی های لوگو شامل می شود.

در این پست ، ما به 20  لوگو فوق العاده مشهور که از Helvetica برگرفته شده اند ، نگاه خواهیم کرداین رقم کمتر از نیمی از شرکتهای بزرگ مارک تجاری در خارج از کشور است که  لوگو های آنها بر اساس این فونت است ، اما نمونه خوبی است - این نشان می دهد که چگونه یک نوع معمولی می تواند در صنعت از موتور سیکلت (هارلی دیویدسون) گرفته تا آرایش (NARS) کار کند.

نتایج متنوع است: برخی دیگر اصلاً شبیه هلویتیکا نیستند ، در حالی که برخی دیگر نوع آن را تقریباً کمی تغییر می دهندهمانطور که خواهیم دید ، حتی تنظیمات کوچک (فاصله بین حروف) یا پیوندها (پیوند بین حروف) ، بدون ذکر رنگ ، می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

توجه داشته باشید که از اینجا به بعد ، ابتدا  لوگو واقعی را نشان می دهیم ، سپس نسخه ای با رنگ ساده و ساده و ساده و بدون تغییر Helvetica را در زیر آن مشاهده می کنید.

هواپیمایی

لوفت هانزا همچنین بسیار نزدیک به Helvetica Black است ، اما تغییرات کمی در ضخامت بعضی از عناصر ایجاد می کند - به عنوان مثال ، شافت عمودی "L" و بالای "a" - واقعاً آن را از حالت خوب به عالی می بردبه علاوه ، آن نارنج را دوست د لوگو.

تن پوش

در مقابل ، چهره شمالی کاملاً فونت را از طریق رنگ و متن واضح و متناسب با راست با یک نشان گرافیکی که از آن به عنوان یک صخره تعبیر می کنیم ، متناسب با لباس های بیرونی تبدیل می کند.

مبلمان

 لوگو نول بیشتر به تأثیر رنگ امضای آن متکی است.

فنی

مایکروسافت از Helvetica Black Oblique ، نوع italic قلم سنگین شروع می کند و از طریق یک پیوند مشخص بین "f" و "t" ، و همچنین بین "o" و "s" که قطع می شود ، خود را منحصر به فرد می کند. خارج از سابق

در همین حال اسکایپ با Helvetica Rounded Bold شروع می شود ، حروف را به هم می زند و آنها را درون یک حباب دوستانه محصور می کندنه زیبایی شناسی مورد علاقه ما ، اما قابل تشخیص است.

الکترونیک

هم تولید کننده ژاپنی پاناسونیک و هم تولید کننده آلمانی Blaupunkt بسیار نزدیک به نوع های استاندارد Helvetica هستند ، و آنها را به طور عمده با رنگ ادویه می کنند.

در حالی که پاناسونیک این خود را درون حروف جذب می کند ، Blaupunkt آن را در یک نقطه آبی برجسته جدا می کند.

وسايل نقليه

آیا تا به حال حدس زده اید که هارلی دیویدسون ، سمبل سکوت نه آمریکانا ، مبتنی بر یک نوع سوئیس است؟ به نظر می رسد ، تغییرات قابل توجهی در اینجا وجود دارد ، تا جایی که بسیار کمی به غیر از شکل اصلی Helvetica Extra Compression باقی مانده است - اگرچه قطعاً می تواند آن را در "D" مشاهده کند.

جیپ بسیار شبیه به منبع خود است ، اما حلقه "J" را گسترش می دهد و "e" را می ریزد و نقاط داخلی "p" را گرد می کند.

لوازم اداری

ما مطمئن نیستیم که  لوگو اسکاچ جدا از الگوی plaid امضا موجود در محصولات نوار آن ، که وزن زیادی از وزن mnemonic مارک تجاری دارد ، بسیار موفق باشد.

3M ، با ایجاد دو گلیف در کنار هم و بسته شدن در "3" به ارتفاعات بزرگی می رسد.

فروشگاه های بزرگ

 لوگو Target بسیار آشکارا ، بی پرده است ، اما مؤثر است - نسخه ضخیم شده Helvetica Bold (نه به اندازه ضخامت Helvetica Black) با یک علامت هدف که حلقه های آنها با وزن برابر است.

JC Penney چیزی برای نوشتن خانه نیست ، اما قابل توجه است که یکی از معدود شرکت هایی است که می تواند از انواع باریک تر Helvetica ، Helvetica Light استفاده کند.

لوازم آرایشی و بهداشتی

Oral-B ، که باعث مسواک زدن و سایر موارد مراقبت از دندان می شود ، قلم اصلی آن را از طریق پیوند جالبی بین "r" و "a" تغییر می دهد - یادآوری عجیب مایکروسافت ، اکنون که ما به آن نگاه می کنیم - و دیگری که این خط را انتخاب می کند. با B.

NARS با کم کردن شخصیت ها و همپوشانی بیشتر آنها ، Helvetica Light (فکر می کنیم) را با شجاعت مساوی تبدیل می کند.

غذا

اینجا در مورد اختلافات بزرگ صحبت کنیدآیا می توانید یک اختلاف بزرگتر بین لوگوی جسورانه ، تنگ و روشن Dole را تصور کنید ، که "o" را به یک خورشید می چرخاند و منحنی هایی را به "l" ، و ظاهر استاندارد و درخشان آن در Helvetica Black اضافه می کند؟

به همین ترتیب ، شکلات زنجیره ای Nestlé از میراث چاپی ملی خود استفاده می کند ، اما تغییرات اساسی را انجام می دهد ، همه گوشه ها را گرد می کند و یک نوار مشخص را به آن اضافه می کندسپس پرنده ای را روی آن گذاشتند .

نتیجه

درمجموع ، می توانید از طریق انواع زیر به زیر یک نوع اصلی تایپ کنید و آن را به پتانسیل  لوگو تبدیل کنید:

1.    کرنر محکم (فاصله بین حروف)

2.    تراز منحصر به فرد (مانند  لوگو North Face)

3.    پیوندهای اضافه شده (حروف متصل)

4.    گلیف های اصلاح شده (کمی تغییر شکل حروف)

5.    رنگ

6.    نماد یا مؤلفه گرافیکی دیگر

این فقط برای نامگذاری چند مورد است و البته مسیری دقیق که طی می کنید به برند شما و مختصر بستگی دارد.

به نظر شما کدامیک از این  لوگو ها موفق ترین است؟ در نظرات به اشتراک بگذارید!

 


آموزش های طراحی لوگو و نشان تجاری ، ,کند ,یک ,helvetica , لوگو ,های ,می کند ,آن را ,، اما ,را به ,است ،منبع

نحوه طراحی یک لوگو مرحله 8: عملی باشید

برندسازی در مقابل هویت برند در مقابل لوگو: تفاوت چیست؟

ویژگی زنده در Adobe CS5 Illustrator در طراحی لوگو

20 لوگو معروف ساخته شده با Helvetica

مشخصات

آخرین جستجو ها

فروشگاه سایت بلاگ بیست server بازی من شهر ثبت فلزیاب افشار معرفی کالا فروشگاهی تیان ترک سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور کارشناس مالی خبرنامه پمپ آب بیکلام موزیک